Sa nasledstvom koje se proteže na poslednjih 75 godina i nesputanom posvećenošću kvalitetu, skije i skijaške cipele marke Nordica obezbeđuju svakom skijašu, na svakom nivou bavljenja ovim sportom, udobnost i ostvarenje svih zamišljenih mogućnosti.

Nordica kreira proizvode najvišeg kvaliteta i odlika u oblasti skijanja i skijaških sportova. Sve što se osmisli počinje idejom da krajnji proizvod obezbedi nove mogućnosti, bude udobniji i poboljša skijaško iskustvo više nego bilo koji drugi proizvod koji se na tržištu nudi. Visoke performanse su prvi i osnovni kriterijum za ovu kompaniju.

Istorija ovog brenda je duga i ispunjena stalnom željom za napretkom i razvitkom. Sve je počelo 1939. kada su, nakon višegodišnjeg iskustva u trgovini kožom, braća Adrijano i Odone Vakari osnovali ovu kompaniju u Montebeluni. U početku se proizvodila ležerna obuća, cipele za skijaško trčanje i planinarske cipele, ali u godinama koje su usledile nakon rata, Nordica se specijalizovala za proizvodnju skijaških cipela. U tim godinama, kompanija je radila povremeno, po sezoni i sve se radilo ručno. Već 1950. Nordica doživljava svoj prvi veliki uspeh, kada jedan model njihovih skijaških cipela i nova revolucionarna postava koju je dizajnirao Colmar dobijaju ime po Zenou Kolu. Te godine Zeno Kole je u Nordica skijaškim cipelama postao prvak u spustu i u veleslalomu na Svetskom prvenstvu u Aspenu. Cipela koja je dobila ime po ovom velikom skijašu napravljena je u fabrici u Trevinjanu.

Šezdesete godine donele su radikalne promene. Nordica 1963. predstavlja kopču – novi sistem zatezanja skijaških cipela, koji je osmišljen u Austriji i pri put primenjen u Italiji od strane ove kompanije. Međutim, prava inovacija te godine bile su skijaške cipele u potpunosti izrađene od poliuretana. Razvile su se i nove vrste presa za izradu pancerica, pa su pravljeni i specijalno dizajnirani kalupi (jedan za desnu nogu i drugi za levu nogu). Ključna godina za ovu kompaniju bila je 1968. kada Nordica uvodi promene koje će kasnije uticati na njenu budućnost i dalji razvitak. Gornji deo cipele koji je ranije bio pravljen od kože, sada je bio obložen poliuretanom, a vrat cipele je podignut.

Sa dolaskom sedamdesetih, kao rezultat saradnje između kompanija Nordica i Rossignol, Nordica otvara svoje prvo predstavništvo u SAD. Uskoro se otvaraju i predstavništva u Austriji, Japanu, Švajcarskoj, Francuskoj i Nemačkoj. U tom trenuku, Nordica je pokrivala 30 % svetske proizvodnje sa godišnjom proizvodnjom od 2 miliona pari skijaških cipela.

Tecnica grupa kupila je ovu kompaniju 2003. godine. Ova korporativna strategija imala je za cilj da se kompanija usresredi na proizvode za trke i takmičarski sektor. Nordica je stajala iza velikih svetskih imena u svetu skijanja, a tu tradiciju nastavlja i danas, što potvrđuje poslednje svetsko prvenstvo u Sent Moricu. Kroz mnogobrojna takmičenja, Nordica je jačala svoj takmičarski duh i veliku želju da postane i ostane brend broj 1 u svetu.

2006. godine, Nordica predstavlja XBI sistem, koji omogućava savršeni balans i kontrolu tokom skijanju. Ubrzo, 2009. Nordica slavi 70 godina uspešnog rada. Ovaj veliki uspeh dolazi zahvaljujući zajedničkom radu velikog tima ljudi širom sveta, sportista i svih onih koji učestvuju u stvaranju Nordica proizvoda.

Ova mala istorija služi kao dokaz o inovacijama i kvalitetu koji odlikuju skijaške cipele i skije marke Nordica. Visoke performanse, stalne inovacije i strast prema skijaškim sportovima deo su DNK ove kompanije i onoga što je čini i danas svetski poznatom.

 

Radnje u kojima možete kupiti Nordica proizvode


Video


e-Baner-02_mali

Kategorija

ski oprema