J.Lindeberg je lansiran leta 1996. godine, u Štokholmu i Njujorku.
Nastao je iz ideje da se u svet golfa unese drugačiji stil i nova energija promenom načina oblačenja igrača – na terenu i van njega – i da se svet mode i svet sporta povežu kroz sofisticiranu, modernu i udobnu odeću za savremeni, aktivni životni stil.
Osnivač Johan Lindeberg imao je ideju da izazove konvencije i modernizuje modni pejzaž golfa. Prvi ambasador brenda, Jesper Parnevik, stavio ga je na mapu kada je nosio, sada već legendarne, ružičaste pantalone prilikom osvajanja prestižnog AT&T Biron Nelson turnira, u okviru PGA Tour-a, 2000. Godine.
Danas, više od dve decenije kasnije, J.Lindeberg je modni i sportski brend prisutan širom sveta, sa inovativnim komadima i atraktivnim i provokativnim kolekcijama, pre svega u modi, golfu, skijanju, tenisu, kao i garderobi za aktivnosti i boravak nas otvorenom.
Smelošću i rizikovanjem da stvari uradi drugačije u pokušaju da pomeri granice i redefiniše “način na koji se stvari rade”, ‘uveo’ je modu u sport, praktično ih spojivši, čime je čitav brend pozicioniran kao “Most između mode i sporta”.
Uporedo sa odevnim stilom, kroz različite akcije koje J.Lindebrg preduzima širom Planete, simbol mosta označava i vezu između kultura, ideja, aktivnosti, ljudi i zajednica, i predstavlja srž svih aktivnosti brenda.