rsd 0

Korpa

Nema proizvoda u korpi.

Porez i dostava se računaju na stranici za plaćanje.

Uslovi korišćenja

OSNOVNI PODACI O PRODAVCU I SAJTU

Poslovno ime Prodavca je OUTDOOR SPORTS D.O.O. Beograd-Zvezdara, adresa sedišta Prodavca nalazi se u Beogradu, ul. Vojvode Bogdana 32, registrovana adresa za prijem pošte Prodavca je TC Rajićeva, ul. Kneza Mihaila br. 54, Beograd, matični broj 20910984, PIB: 107987824 i kontakt telefon Prodavca: +381692206000 (u daljem tekstu: „Prodavac“).

Sajtom https://outdoorsports.rs/ upravlja Prodavac. Tekstovi, logotipi, grafika, slike, audio i video materijali kao i ostali materijal na sajtu (u daljem tekstu: ,,Sadržaj“) jesu autorsko pravo Prodavca i online prodavnice https://outdoorsports.rs/ ili su na internet postavljeni uz dozvolu vlasnika ili nosioca autorskih prava. Korišćenje Sadržaja sajta u bilo kom obliku bez pisane dozvole Prodavca i/ili vlasnika Sadržaja je strogo zabranjeno. Neovlašćena upotreba Sadržaja sajta može podstaći preduzimanje pravne radnje od strane Prodavca i/ili vlasnika sadržaja, uključujući i krivično gonjenje.

Sadržaj sajta može sadržati netačne podatke ili štamparske greške. Promene na sajtu se mogu dešavati u bilo kom trenutku i bez najave. Prodavac se ne obavezuje na redovno ažuriranje sadržaja na sajtu. Prodavac će nastojati da obezbedi nesmetano i bezbedno funkcionisanje sajta, ali ne garantuje da će sajt raditi bez prekida i grešaka, kao ni da će nedostaci biti blagovremeno ispravljeni ili da će sajt biti komplatibilan sa hardverom ili softverom posetioca

Potrošač sajt https://outdoorsports.rs/ koristi dobrovoljno. Poručivanje robe na sajtu može se vršiti 24 časa, sedam dana u nedelji.

 

PRAVA I OBAVEZE PRODAVCA I POTROŠAČA

Prodavac je dužan da potrošača (u daljem tekstu označen kao „Potrošač“ ili „Kupac“) upozna o sledećem:

  • svojim podacima (poslovno ime Prodavca, adresa sedišta, matični broj i broj telefona),
  • osnovnim obeležjima robe (proizvoda) koju kupuje,
  • o ceni, načinu plaćanja, načinu i roku isporuke i načinu izvršenja drugih ugovornih obaveza,
  • o postojanju zakonske odgovornosti Prodavca zbog nesaobraznosti robe ugovoru,
  • o načinu izjavljivanja reklamacije, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja po njima, uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potrošača po osnovu saobraznosti,
  • kao i o mogućnosti rešavanja potrošačkih sporova vansudskim putem.

Podaci o osnovnim obeležjima robe (proizvoda) koju Potrošač kupuje, o ceni, načinu plaćanja, načinu i roku isporuke i načinu izvršenja drugih ugovornih obaveza precizno su navedeni u svakom pojedinačnom slučaju, u okviru Ugovora o prodaji koji zaključuju Prodavac i Potrošač (u daljem tekstu: „Ugovor“).

 

SAOBRAZNOST ROBE UGOVORU

Prodavac je dužan da Potrošaču isporuči robu koja je saobrazna Ugovoru. Pretpostavlja se da je isporučena roba saobrazna Ugovoru:

  • ako odgovara opisu koji je dao Prodavac i ako ima svojstva robe koju je Prodavac pokazao Potrošaču kao uzorak ili model,
  • ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je Potrošač nabavlja, a koja je bila poznata Prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja Ugovora,
  • ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste,
  • ako po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što Potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane Prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.

U suprotnom, smatra se da roba nije saobrazna Ugovoru.

Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Potrošač nakon što obavesti Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.

Odgovornost Prodavca za nesaobraznost robe Ugovoru (u daljem tekstu: „Nesaobraznost“) je dve godine od dana predaje robe Potrošaču ili trećem licu po njegovom ovlašćenju. Ako isporučena roba nije saobrazna Ugovoru, Potrošač, nakon što obavesti Prodavca o Nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni Nesaobraznost, bez naknade, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine Ugovor u pogledu te robe.

Ako se Nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na Potrošača, on ima pravo da bira izmenu zahteva da se Nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor. Ako se Nesaobraznost pojavi u napred navedenom roku i moguće je otkloniti je opravkom robe, za opravku je neophodna izričita saglasnost Potrošača. Sve troškove koji su neophodni da bi roba postala saobrazna Ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi Prodavac.

Uzimajući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje je Potrošač istu nabavio, zamena robe mora se izvršiti u primerenom roku bez značajnih neugodnosti za Potrošača i uz njegovu saglasnost.

Potrošač ne može da raskine ugovor ako je Nesaobraznost robe neznatna. Potrošač neće zloupotrebljavati svoja prava po osnovu Nesaobraznosti, u protivnom, biće dužan da Prodavcu naknadu svaku štetu koju mu je time prouzrokovao. Prodavac će utvrditi da li postoji Nesaobraznost robe koju je Potrošač istakao i ako utvrdi da je Potrošač i pored nepostojanja Neosaobraznosti ili postojanja neznatne Nesaobraznosti raskinuo ugovor, od Potrošača će tražiti naknadu štete zbog neosnovanog raskida ugovora. Pod štetom se podrazumeva kako stvarna šteta tako i izmakla korist.

Saobraznost se daje isključivo na ispravnost robe, dok se podrazumeva da je Potrošač upoznat sa karakteristikama robe, pa se saobraznost odnosi na činjenicu da će izabrana roba zadovoljiti zahteve Potrošača u okviru propisanih karakteristika.

Pravo na saobraznost nije moguće ostvariti ukoliko je do oštećenja robe došlo usled transporta nakon isporuke, usled više sile (poplava, zemljotres, požar i sl.), usled nepravilnog korišćenja, usled nepridržavanja proizvođačkog uputstva i preporuka o upotrebi robe, ukoliko je proizvod vraćen bez dokaza da je kupljen kod Prodavca. Potrošač je dužan da prilikom preuzimanja kupljene robe ustanovi kompletnost i fizičku neoštećenost robe koje preuzima. Naknadne reklamacije koje se odnose na kompletnost i fizičku neoštećenost neće biti prihvaćene.

REKLAMACIJE

Potrošač može da izjavi reklamaciju Prodavcu radi ostvarivanja svojih prava usled Nesaobraznosti robe ugovoru i prava po osnovu garancije, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.

Reklamacije na izostanak isporuke porudžbine u dogovorenom roku, potrošač će dostaviti bez odlaganja, po isteku (okvirnog) roka naznačenog kao planiranog za isporuku poručenog proizvoda.

Radi bržeg rešavanja očiglednih propusta, poput odstupanja u pogledu količine, vrste, ili kvaliteta proizvoda, kao i postojanja eventualnih oštećenja proizvoda, Kupci će nastojati da reklamacije povodom ovakvih Nesaobraznosti Prodavcu upućuju bez odlaganja, po prijemu pošiljke, odnosno najkasnije u roku od 3 dana od prijema robe.

Reklamacija se izjavljuje na jedan od sledećih načina:

  • usmenim putem, na jednom od sledećih prodajnih mesta Prodavca, po izboru Potrošača:
    • TC Rajićeva, ul. Kneza Mihaila br. 54, Beograd, (info telefon: +381692206000)
    • TC Galerija - Bulevar Vudroa Vilsona br. 12, 1. sprat 2D, Beograd, (info telefon: +381692206093)
  • pisanim putem, dostavljanjem reklamacije u reklamacionom listu. Reklamacioni list Prodavca se nalazi na sledećem linku. Popunjeni reklamacioni list Potrošač dostavlja Prodavcu slanjem reklamacionog lista elektronskim putem, na e-mail Prodavca: [email protected].

Potrošač je dužan da uz reklamaciju dostavi i račun ili drugi dokaz o kupovini (kopija računa, slip, izvod iz banke i sl.) na uvid Prodavcu.

Nemogućnost Potrošača da dostavi Prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije, niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.

U slučaju da Potrošač zbog reklamacije vraća robu Prodavcu, istu može poslati putem kurirske službe City Express, u kom slučaju će troškove povrata robe snositi Prodavac.

Prodavac je dužan da primi izjavljenu reklamaciju. Prodavac bez odlaganja elektronskim putem izdaje Potrošaču potvrdu o prijemu reklamacije, u kojoj je naznačen broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija. Reklamacija Potrošača čuva se u evidenciji primljenih reklamacija kod Prodavca najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacije.

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori Potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor Prodavca na reklamaciju mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu Potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije.

Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom i predlogom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača.

Rok za rešavanje reklamacije ne može da bude duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije, a isti se prekida kada Potrošač primi odgovor Prodavca i počinje da teče iznova kada Prodavac primi izjašnjenje Potrošača.

Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor Prodavca najkasnije u roku od 3 dana od dana prijema odgovora Prodavca. Ukoliko se Potrošač u propisanom roku ne izjasni, smatraće se da nije saglasan sa predlogom Prodavca za rešavanje reklamacije. Neblagovremeno davanje saglasnosti Potrošača smatraće se jednim od objektivnih razloga zbog kojih Prodavac nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Potrošača u zakonskom roku.

Ukoliko Prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti Potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije saglasnost Potrošača za produžetak roka, koja se evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Prodavac se obavezuje da će svaku robu čija reklamacija nije rešena u dogovorenom roku zameniti novim, istim ili odgovarajućim artiklom. Ukoliko Potrošač ne prihvati zamenu artikla za drugi odgovarajući, Potrošaču će biti vraćen iznos kupoprodajne cene.

Potrošač može da izjavi reklamaciju Prodavcu radi ostvarivanja svojih prava po osnovu garancije u roku u kome je predviđena odgovornost prodavca po osnovu nesaobraznosti, a posle isteka tog roka reklamacija se izjavljuje izdavaocu garancije.

VANSUDSKO REŠAVANJE SPOROVA

U slučaju da Prodavac odbije reklamaciju, Potrošač je ovlašćen da podnese predlog za mirno rešenje potrošačkog spora Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija. Ministarstvo će ovaj predlog dalje proslediti telu za vansudsko rešavanje potrošačkog spora, koje ima ulogu posrednika između Potrošača i Prodavca. Prodavac je obavezan da učestvuje u ovom postupku.

Potrošač je ovlašćen na pokretanje postupka vansudskog rešavanja spora isključivo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju Prodavcu, i to tek nakon prijema odgovora od Prodavca povodom izjavljene reklamacije.

Proces naručivanja i zaključenje ugovora

Roba se naručuje elektronskim odabirom određenog proizvoda (artikla) i njegovim dodavanjem u potrošačku korpu klikom na dugme „Dodaj u korpu“. Klikom na opciju „Poruči“, Kupac podnosi ponudu za zaključenje ugovora o prodaji na daljinu.

Nakon slanja porudžbine, sistem automatski generiše i dostavlja Kupcu e-mail potvrdu („potvrda porudžbine“) kojom se potvrđuje da je porudžbina primljena i evidentirana u sistemu Prodavca. Ova automatska potvrda ne predstavlja prihvatanje ponude niti zaključenje ugovora o prodaji, već isključivo potvrdu o prijemu porudžbine.

Nakon interne provere dostupnosti robe, Prodavac će u najkraćem roku, najkasnije u roku od tri (3) radna dana od prijema porudžbine, obavestiti Kupca e-mailom o prihvatanju porudžbine i mogućnosti isporuke. Ugovor se smatra zaključenim u trenutku dostavljanja ove potvrde.

Prodavac je dužan da u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora o prodaji na daljinu izvrši isporuku robe, osim ako Prodavac i Potrošač nisu ugovorili drugi rok isporuke.

Prodavac će uložiti razumne napore da isporuči sve proizvode naručene putem sajta, u skladu sa raspoloživošću zaliha. U izuzetnim slučajevima, može se desiti da proizvod koji je prikazan kao dostupan zapravo ne bude na zalihama usled greške u evidenciji ili tehničkog problema na sajtu.

Prodavac će, u tom slučaju, bez odlaganja obavestiti potrošača o navedenom propustu, poništiti porudžbinu za taj proizvod i izvršiti povraćaj eventualno uplaćenog iznosa u najkraćem mogućem roku. Prodavac ne snosi odgovornost za eventualnu štetu nastalu usled nedostupnosti proizvoda u trenutku obrade porudžbine

ODUSTANAK OD KUPOVINE

Potrošač ima pravo da da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova vraćanja robe, koje u ovom slučaju snosi Potrošač. Kod ugovora o prodaji robe, rok od 14 dana računa se od trenutka kada roba dospe u državinu Kupca, odnosno trećeg lica koje je odredio Potrošač, a koje nije prevoznik. Kada Potrošač jednom porudžbenicom naruči više vrsta roba koje se isporučuju zasebno, rok od 14 dana počinje da teče kada poslednja vrsta naručene robe dospe u državinu Potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio Potrošač, a koje nije prevoznik. Rok iz ovog stava ističe protekom poslednjeg časa poslednjeg dana roka.

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od Ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način (u daljem tekstu: „Obrazac za odustanak“).

Obrazac za odustanak od ugovora nalazi se na linku. Potrošač može elektronski da popuni i pošalje obrazac odustanka od ugovora na e-mail adresu Prodavca: [email protected]. Potvrdu o prijemu odustanka Prodavac će bez odlaganja poslati Potrošaču u formi e-maila.

Prodavac će u trenutku zaključenja Ugovora, a najkasnije prilikom isporuke robe predati Kupcu u pisanoj formi ili na trajnom nosaču zapisa obrazac za odustanak i primerak potpisanog ugovora. Obaveštenje Kupcu iz člana 26. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača (adresi poslovanja Prodavca, adresi, i adresi elektronske pošte Prodavca na koju Potrošač može da izjavi reklamaciju i ceni robe) nalazi se u tekstu Ugovora na daljinu, kao i u Pravima i obavezama prodavca i potrošača. Popunjeni obrazac odustanka od ugovora, zajedno sa ispravno upakovanom robom i pratećom dokumentacijom, Potrošač može poslati na registrovanu adresu za prijem pošte Prodavca, i to: OUTDOOR SPORTS DOO, Tržni centar „Rajićeva“, ul. KNEZA MIHAILA br. 54, 11000 BEOGRAD ili na adresu drugog prodajnog mesta Prodavca, i to: TC Galerija - Bulevar Vudroa Vilsona br. 12, 1. sprat 2D, Beograd, a po izboru Potrošača.

Izjava o odustanku od ugovora smatra se blagovremenom ukoliko je poslata Prodavcu u roku od 14 dana od dana prijema robe od strane Potrošača ili od njega ovlašćenog lica. Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata Prodavcu. Protekom roka, prestaje pravo Potrošača na odustanak od ugovora.

U slučaju zakonitog odustanka od Ugovora, Prodavac je dužan da vrati Potrošaču iznos koji je Potrošač platio po osnovu ugovora, uključujući i troškove isporuke ako je iste snosio Potrošač, i to bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok Potrošač ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu, u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.

Potrošač je dužan da vrati robu Prodavcu ili licu ovlašćenom od strane Prodavca, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Potrošač snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe. Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Potrošač će robu vratiti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svom pripadajućom dokumentacijom koja se nalazi u originalnom pakovanju  i u istom stanju u kakvom je i isporučen, bez ikakvih mehaničkih ili bilo kakvih drugih oštećenja.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava Kupcu koji je platio preko računa, povraćaj se vrši uplatom na račun sa kojeg je izvršena uplata. U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava Kupcu koji je platio po prijemu robe, povraćaj se vrši uplatom na račun naveden u Obrascu za odustanak od ugovora na daljinu koji popunjava Potrošač.

Potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju:

  • isporuke robe ili pružanja usluga čija cena zavisi od promena na finansijskom tržištu na koje Prodavac ne može da utiče i koje mogu nastati u toku roka za odustanak;
  • isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima Potrošača ili jasno personalizovane;
  • isporuke zapečaćene robe, koji su otpečaćeni nakon isporuke;
  • isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke;
  • isporuke robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja;
  • isporuke robe koja se, nakon isporuke, zbog svoje prirode neodvojivo meša sa drugom robom; kao i
  • u drugim zakonom predviđenim slučajevima ako su isti primenjljivi na isporuku robe u konkretnom slučaju.
  • Poruči online
  • Sigurna kupovina
  • Brza isporuka
  • Povraćaj i zamena robe
Copyright © 2025 Outdoor Sports
Filteri